Torna ‘Llibres al Cim’, el projecte que vincula territori i literatura, com homenatge a Vicent Andrés Estellés

 

 

  • La Fundació FULL i Escola Valenciana recuperen el projecte que s’integra en les Trobades 2024

 

Aquest passat divendres, 22 de març, van començar les ‘Trobades 2024’ d’Escola Valenciana sota el lema “Fem poble, parlem valencià”, en referència al poeta de Burjassot Vicent Andrés Estellés,  del qual enguany es celebra el centenari del seu naixement. Dins del marc d’aquest homenatge, la Fundació FULL, en coordinació amb Escola Valenciana, ha recuperat ‘Llibres al Cim’, el projecte, encentat l’any 2020, que vincula territori i literatura a través de la invitació de realitzar d’una fotografia per a la xarxa social Instagram amb un llibre prèviament triat en alguna muntanya valenciana com a teló de fons.

En aquesta ocasió, al tradicional hashtag de #LlibresalCim és suma l’etiqueta #CentdEstellés, una modificació que, afegida a la particularitat que el llibre fotografiat ha tractar-se d’un títol pertanyent a l’obra de Vicent Andrés Estellés o estar relacionat amb la seua vida o literatura, ha perfilat la iniciativa per a apropar la seua figura a la comunitat educativa.

 

 

 

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Utilitzem galletes pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Al prémer ‘Accepte’ consenteix aquestes galletes. Podeu obtenir-ne més informació, o bé saber com canviar-ne la configuració, fent clic a Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca