Comboi APIV online: «Toc, toc! Contacte i negociació amb clients»  

Il·lustració: Marta Antelo

Arriba l’últim Comboi de la temporada!

En aquesta sessió, titulada Toc toc! Contacte i negociació amb clients, organitzem una taula redona pensada per aquells que volen fer els seus primers passos a l’hora d’acostar-se a possibles clients, directors/es d’art o agències de representació.

Sabem que sorgeixen molts dubtes en eixe primer contacte: com escriure’ls?, què convé fer i què és millor evitar?, com negociar condicions si el projecte tira avant?, en quines clàusules hem de fixar-nos dins d’un contracte d’il·lustració?

Per a respondre a aquestes preguntes, comptarem amb diverses persones expertes, cadascuna amb el seu propi enfocament i especialització, com és habitual en els Comboi. Molt prompte anunciarem qui ens acompanyaran.

Una oportunitat perfecta per a millorar les teues eines i seguretat com a professional!

Informació pràctica:

  • Quan: dimarts 31 de març
  •  Hora: 19:30h (en línia, via Zoom. Enllaç pròximament)
  •  Idioma: castellà
  •  Fa falta ser sòcia per a assistir? No, estàs convidada!

Enllaç a noticia d'origen

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Utilitzem galletes pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Al prémer ‘Accepte’ consenteix aquestes galletes. Podeu obtenir-ne més informació, o bé saber com canviar-ne la configuració, fent clic a Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca