Comboi «On va la corda, va el poal»: Tàndem Disseny/Il·lustració

Tornem amb el nostre segon Comboi presencial d’enguany (aquesta vegada, més GuatequeFest en finalitzar), yiha!!

En aquesta ocasió parlarem sobre el tàndem Disseny/Il·lustració. Trobem a faltar una major connexió i cohesió entre tots dos sectors? Són els baixos pressupostos l’única raó que aquests equips es donen en rares ocasions? Hi ha intrusisme professional entre tots dos oficis? A que es deu? Aquestes i moltes altres preguntes seran llançades a l’aire amb ànim d’esclarir aquesta situació i tractar per tant, d’estrényer llaços i teixir ponts.

Per a aquesta ocasió comptem amb convidats de luxe com Milimbo, Joan Quirós, Ana Asunción i Marisa Gallén.

La teua opinió és important, així que no dubtes a vindre.

Els companys del col·lectiu Vendo Oro prepararan bon sopar perquè puguem seguir la xarrada de manera informal i cervesa en mà després d’acabar el Comboi. (Tots els diners obtinguts en barra anirà destinat per a ajudar a finançar el festival d’autoedició Tenderete).

Finalment i no menys important, us deixem també un enllaç a una playlist col·laborativa per a gaudir amb temes de tots els gustos:

Portar-vos les vostres millors sabatilles de ball!