CONVOCATÒRIA SECRETARI/A TÈCNIC/A

El Gremi de Llibrers de València obre període de candidatures per a cobrir la vacant de secretari/a tècnic/a, que té l’objectiu de gestió de l’entitat.

Característiques del lloc de treball:
• Contracte laboral a temps complet (40 hores setmanals).
• Conveni col·lectiu nacional del cicle de comerç del paper i les arts gràfiques.
• La remuneració serà negociable, a partir del conveni, amb complements en funció de compliment d’objectius.
• La jornada serà dins d’horaris d’oficina i adaptable per a l’atenció a determinants esdeveniments de l’entitat.
• El domicili de treball estarà en la seu social del Gremi de Llibrers de València que es troba en el C/Pintor Benedito 9 porta 2.

Funcions:

• Coordinació de personal i Projectes del Gremi de Llibrers de València
  • Gestió administrativa del Gremi de Llibrers
  • Gestió de subvencions, ajudes i col·laboracions de l’entitat
  • Atenció a la Direcció i a la Junta directiva del Gremi de Llibrers
  • Elaboració de pressupost i seguiment comptable amb assessoria i Tresoreria
  • Elaboració i seguiment del pla de comunicació de l’entitat
  • Contactes amb l’administració i entitats col·laboradors
  • Contactes amb proveïdors i organització de les necessitats tècniques i materials
  • Atenció a les necessitats d’associats i llibreries
  • Impulsar projectes per a la promoció de les llibreries i la venda de llibres
  • Coordinació de projectes del Gremi
  • Coordinació i organització Fira del Llibre de València

Requisits:

• Nivell alt de Valencià (oral i escrit).
  • Experiència d’almenys dos anys en gestió de projectes culturals i/o gestió d’associacions empresarials.
  • Titulació universitària
  • Coneixements en sistemes informàtics (MS Office i entorns web)

Altres mèrits valorables:

• Coneixements i experiència en el sector del llibre i/o cultura.
  • Coneixements de màrqueting i comunicació.
  • Experiència en preparació de pressuposts i seguiment comptable.
  • Coneixements pràctics en sistemes de gestió i avaluació de l’acompliment d’objectius.

Les persones interessades hauran d’enviar el seu currículum i carta de presentació a info@gremidellibrers.com, amb l’assumpte del missatge: Vacant Secretari/a Tècnic/a Gremi de Llibrers de València

Termini límit d’enviaments de candidatures: 10 de novembre 2022