El caràcter reivindicatiu del còmic s’obri pas a Pego

L’exposició de la Fundació FULL “Il·lustració, còmic i compromís social” arriba a la localitat de la Marina Alta amb vàries temàtiques de contingut social

Del 24 de maig al 6 de juny, la Biblioteca de Pego acull l’exposició “Il·lustració, còmic i compromís social”, organitzada per la Fundació FULL. L’objectiu de l’exposició és destacar el compromís social que diversos professionals valencians del sector del còmic i de la il·lustració gràfica han desenvolupat al llarg dels últims vint anys, tal i com es fa visible en les seues publicacions.

En definitiva, l’esdeveniment es nodreix de l’obra reivindicativa d’autors i autores que han posat el focus en la defensa de diferents causes i lluites impulsades pels col·lectius més vulnerables de la societat.

L’exposició consta dels següents panells temàtics: compromís ideològic i polític, la crisi econòmica, sensibilització i inclusió social, igualtat de gènere i violència masclista, col·lectiu LGTBI, memòria històrica, defensa de la llengua, activisme mediambiental, solidaritat humana i internacional, sàtira social i política, i drets humans, laborals i de la infantesa.

D’aquesta forma, la Fundació FULL – Fundació pel Llibre i la Lectura continua la seua aposta per la promoció de la lectura a través de diverses activitats que compten amb l’inestimable suport d’editors, llibreters, escriptors, il·lustradors, bibliotecaris i lectors.