Gema Over arriba a un acord amb la productora de ‘Valeria’ per l’ús sense permís d’una de les seues obres

Des d’APIV ens complau anunciar que, el passat 3 de maig, la nostra associada Gema Amador Verdú, coneguda com a Gema Over, va aconseguir un acord amistós amb la productora de la sèrie Valeria, després d’exhibir-se en el capítol 5 de la 1a temporada d’aquesta sèrie un cartell creat per aquella sense el seu coneixement.

El cartell en qüestió va ser creat per Gema Over per a les V Jornadas de periodismo y rock que va acollir la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx en 2019 i, després de l’acord, en la negociació del qual ha intervingut el nostre advocat Àlex Devís, la productora reconeix l’autoria de Gema Over i la indemnitza per l’ús no consentit.

En APIV celebrem que la productora de la sèrie distribuïda per Netflix haja reaccionat positivament davant la reclamació i haja sigut possible aconseguir aquest acord satisfactori per a la nostra associada sense necessitat d’interposar accions judicials.