La Plaça del Llibre i EMT convoquen el V Concurs de Microrelats

Els participants han de continuar un fragment de ‘Darreres oportunitats’ d’Anna Lis (Balandra Edicions)

A qui no li agradaria viure, per uns instants, dins de les pàgines de la novel·la Darreres Oportunitats (Balandra Edicions) per a poder imaginar la seua pròpia història? Aquesta obra és un recull de narracions que exploren els racons psicològics més recòndits de les relacions humanes, amb òptica de dona, com és lògic, i amb un estil divertit d’una lleugeresa només aparent. Aquesta tardor tens l’oportunitat de fer una immersió dins d’aquest interessant compendi d’Anna Lis gràcies al V Concurs de microrelats #EMTalaPlaça22 convocat per EMT València i la Fundació FULL amb motiu de la 10a Plaça del Llibre de València, el gran aparador literari que tindrà lloc del diemcres 26 d’octubre al dilluns 31 d’octubre a la Plaça de l’Ajuntament d’aquesta ciutat.

Per a participar, els interessats han de compartir en Twitter un microrelat original i escrit en valencià que continue la següent frase: “Sense comiats, vaig espolsar-me les soles a la porta de la botiga…”, un fragment de l’obra Darrerres oportunitatsSerà imprescindible utilitzar l’etiqueta #EMTalaPlaça22 i etiquetar a @emtvalencia i @placadelllibre en cada microrelat presentat, a més de seguir ambdós perfils a Twitter.

Aquests peces han de tenir una extensió màxima de 280 caràcters, el màxim d’una piulada de Twitter i no és necessari incloure l’acotació original. No estan permesos els fils ni les aplicacions que permeten allargar l’extensió dels tuits. Cada participant podrà presentar un nombre il·limitat de microrelats en aquesta iniciativa que proposa als valencians convertir-se en escriptors i compartir les seues creacions a través de les xarxes socials.

El concurs estarà vigent fins al 23 d’octubre del 2022 i comptarà amb un primer premi i dos accèssits. El nom dels guanyadors es comunicarà el dia 26 d’octubre a través del compte de Twitter @placadelllibre i @emtvalencia. Respecte al guardó principal, es tracta d’un xec regal per valor de 100€ per a la compra d’exemplars a La Plaça del Llibre de València i un abonament d’EMT de 30 viatges.

Igualment, cada accèssit constarà d’un xec regal per valor de 50€ per a la compra de volums en La Plaça i un abonament d’EMT València de 30 viatges. Els xecs regal s’hauran de gastar necessàriament en la Plaça del Llibre de València. Les persones participants han de ser majors de setze anys, tenir un compte a Twitter amb perfil públic i seguir a @placadelllibre i @emtvalencia.

Requisits per participar-hi

• Les persones participants han de ser majors de 16 anys i tenir un compte a Twitter amb perfil públic.
  • És requisit indispensable seguir el compte de Twitter de @placadelllibre i @emtvalencia.

Característiques dels relats:

• El tema del microrelat és lliure, amb la condició que tinga com a inici la següent cita del llibre Darreres oportunitats d’Anna Lis (Balandra Edicions): “Sense comiats, vaig espolsar-me les soles a la porta de la botiga…”.
  • No és necessari incloure l’acotació original.
  • Han de tindre una extensió màxima de 280 caràcters, el màxim d’una piulada de Twitter. No estan permesos els fils ni les aplicacions que permeten allargar l’extensió dels tuits.
  • S’hi ha d’incloure l’etiqueta #EMTalaPlaça22 i menció a @placadelllibre i @emtvalencia
  • La redacció ha de ser en valencià.
  • Cada participant podrà presentar un nombre il·limitat de microrelats.

Vigència

El concurs estarà vigent del 3 d’octubre fins el 23 d’octubre del 2022, ambdós inclosos. Tots els microrelats rebuts amb posterioritat no seran tinguts en compte pel jurat, però podran ser retuitats per La Plaça del Llibre i EMT València.

Premis

Es lliurarà un primer premi i dos accèssits.

• Primer premi

Un xec regal per valor de 100€ per a la compra de llibres en La Plaça del Llibre de València i un abonament d’EMT València de 30 viatges.

• Dos accèssits

Un xec regal per valor de 50€ per a la compra de llibres en La Plaça del Llibre i un abonament d’EMT València de 30 viatges per cadascú dels dos accèssits.

Els xecs regal s’hauran de gastar necessàriament en la Plaça del Llibre (del 26 al 31 d’octubre de 2022 a la Plaça de l’Ajuntament de València).

El premi no es podrà substituir per cap altre producte o servei ni pel seu valor en metàl·lic.

Jurat

El jurat estarà format per tres persones en representació d’EMT València, La Fundació FULL i La Plaça del Llibre. El veredicte del jurat serà inapel·lable.

El veredicte es comunicarà el dia 26 d’octubre a través del compte de Twitter @placadelllibre i @emtvalencia, fent menció als comptes guanyadors.

Propietat intel·lectual

Les persones participants autoritzen la Fundació FULL i EMT València, sense límit de temps i lloc, a reproduir, utilitzar i difondre els microrelats presentats en qualsevol activitat publicitària o promocional que estiga relacionada amb la participació del concurs, sense que aquesta difusió comporte dret a cap remuneració o benefici.

Lliurament de premis

L’entrega del primer premi i dels accèssits es farà al punt d’informació de la Plaça del Llibre de València, es podran recollir en l’horari d’apertura de la Plaça del Llibre.

Acceptació de les bases

La simple participació implica l’acceptació de les bases.