Més llibres, més escola: fomentem la compra del llibres escolar a les llibreries

“Més llibres, més escola. Troba’ls a la teua llibreria de proximitat” és el títol de la campanya del llibre escolar del curs 2025-2026 que, un curs més, ha posat en marxa el Gremi de Llibrers. L’objectiu és promoure la compra del llibre de text a les llibreries de confiança, com a manera de fomentar el comerç de proximitat i fer poble, barri i ciutat.

La campanya ha començat amb l’enviament d’una carta adreçada als equips directius i associacions de pares i mares dels centres educatius d’ensenyament obligatori, en què es recorda que la venda de llibres de text i materials curriculars s’han de fer a les llibreries o altres operadors que fan la venda al client final. Malauradament la normativa no sempre es compleix i en l’àmbit del llibre escolar sovintegen les pràctiques de competència deslleial, que el Gremi de Llibrers vigila en la mesura de les seues possibilitats.

“Més llibres, més escola. Troba’ls a la teua llibreria de proximitat” compta també amb una imatge pròpia, dissenyada per la jove il·lustradora valenciana Olga Mollà, que les famílies podran emportar-se en format bossa si compren els seus llibres escolars a les llibreries agremiades. Mollà ja havia participat en altres iniciatives del Gremi de Llibrers, com ara la passada campanya de Nadal i el festival Llibreries Fest.

Enllaç a noticia d'origen

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Utilitzem galletes pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Al prémer ‘Accepte’ consenteix aquestes galletes. Podeu obtenir-ne més informació, o bé saber com canviar-ne la configuració, fent clic a Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca